مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-16بين الملل

کنعانی: اشغال گران جنایت پیشه به هیچ یک از اصول ادیان الهی پایبند نیستند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی اهانت صهیونیست ها به مقدسات مسلمانان و مؤمنان در سرزمین های اشغالی را محکوم کرد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی ضمن محکومیت اهانت صهیونیست ها به مقدسات، تصریح کرد: اشغال گران جنایت پیشه ثابت کردند که به هیچ یک از اصول ادیان الهی پایبند نیستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی اهانت صهیونیست ها به مقدسات مسلمانان و مؤمنان در سرزمین های اشغالی را محکوم کرد.

کنعانی در این پیام تصریح کرد: بعد از کشتار و جنایات گسترده صهیونیست ها علیه مردم بی گناه و زنان و کودکان معصوم و تخریب اماکن مذهبی از جمله تخریب کامل بیش از 88 و تخریب جزیی 174 مسجد و 3 کلیسا در غزه، نظامیان رژیم صهیونیستی با توهین به مقدسات مسلمانان و مؤمنان، از بلندگو و مأذنه مسجدی در جنین، آوازخوانی می کنند .

وی افزود: اشغال گران جنایت پیشه با زیر پا گذاشتن همه ارزش های انسانی، اخلاقی و دینی ثابت کردند که به هیچ یک از اصول ادیان الهی پایبند نیستند .

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اضافه کرد: مشاهده این صحنه ها و اهانت های وقیحانه و جنایت های بی شمار دو ماهه اخیر صهیونیست ها در ‎غزه و کرانه غربی، پاسخی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: اشغال گران جنایت پیشه به هیچ یک از اصول ادیان الهی پایبند نیستند

کنعانی: اشغال گران جنایت پیشه به هیچ یک از اصول ادیان الهی پایبند نیستند