مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-10اجتماعي

تدوین آیین نامه جدید رتبه بندی معلمان با 10 اصلاح


رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: آیین نامه مرحله ارتقا رتبه بندی معلمان را با سه پژوهش تدوین کردیم و این آیین نامه با 10 چرخش اصلاحی تدوین و رضایتمندی معلمان و ارتقا نظام تعلیم و تربیت به صورت همزمان لحاظ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس؛ علی محبی رییس پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش  امروز یکشنبه 19 آذر 1402 ، در مراسم بزرگداشت روز ملی پژوهش در آموزش و پرورش گفت: 10 مساله اساسی آموزش و پرورش را شناسایی کردیم و تلاش می کنیم اقدامات لازم برای حل مسائل انجام شود.

وی با بیان اینکه تدوین نقشه راه سند تحول بنیادین و آسیب شناسی طرح رتبه بندی معلمان از دیگر اقدامات پژوهشگاه مطالعات است، افزود: مرحله استقرار رتبه بندی معلمان انجام شد و مرحله بعد مرحله ارتقاء است، آیین نامه مرحله ارتقا رتبه بندی معلمان را با سه پژوهش تدوین کردیم و این آیین نامه با 10 چرخش اصلاحی تدوین شده است و رضایتمندی معلمان و ارتقا نظام تعلیم و تربیت به صورت همزمان لحاظ شده است.

محبی افزود: بازطراحی ساختار آموزش و پرورش ضروری است چون ساختار آموزش و پرورش ایران شبیه هیچ کشوری در دنیا نیست، از یک جهت منحصر به فرد هستیم اما از جهت دیگر ساختار آموزش و پرورش ایران منجر به عدم انسجام، موازی کاری، گستردگی و عدم پاسخگویی شده است، بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین آیین نامه جدید رتبه بندی معلمان با 10 اصلاح

تدوین آیین نامه جدید رتبه بندی معلمان با 10 اصلاح