مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-20ورزشي

سه گانه کرمانشاه از بلاتکلیفی خارج می شود


به گفته رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه مقدمات برگزاری فرآیند انتخابات هیات سه گانه کرمانشاه در حال انجام است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه مقدمات برگزاری فرآیند انتخابات هیات سه گانه کرمانشاه در حال انجام است.

مصطفی باباملکی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حواشی یکسال اخیر هیات سه گانه در کرمانشاه، اظهار کرد: دوره چهارساله ریاست این هیات ورزشی آذر سال گذشته به پایان رسید، لذا با انتصاب یک سرپرست، مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی آن در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: با ثبت نام از کاندیداهای احراز پست ریاست هیات سه گانه کرمانشاه سه نفر(خانم فاطمه واحدی و آقایان مهدی حقی و محمدرضا قارونی) نام نویسی کردند و بدنبال آن لیست اعضای مجمع هم از سوی استان تهیه و برای فدراسیون ارسال شد.

رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: هرچند طبق آیین نامه هیات های ورزشی، اعضای مجمع انتخاباتی از سوی استان انتخاب می شوند، اما پس از اینکه لیست را به فدراسیون ارسال کردیم، آنها تغییراتی را در چینش اعضاء بوجود آوردند که مورد قبول ما نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه گانه کرمانشاه از بلاتکلیفی خارج می شود

سه گانه کرمانشاه از بلاتکلیفی خارج می شود