مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:132023-12-09سياسي

اعلام آمادگی دانشگاه تهران برای ارائه بورسیه تحصیلی به دانشجویان ممتاز دانشگاه پکن


معاون بین الملل دانشگاه تهران در دیدار با پروفسور فانگ فانگ معاون بین الملل دانشگاه پکن بر لزوم گسترش همه جانبه تبادلات دو دانشگاه برتر ایران و چین تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران،  الهام امین زاده معاون بین الملل دانشگاه تهران در دیدار با پروفسور فانگ فانگ، معاون بین الملل دانشگاه پکن که در سالن تشریفات دانشگاه پکن برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه تهران و پکن، گفت: دانشگاه تهران برای ارائه بورسیه تحصیلی به دانشجویان ممتاز دانشگاه پکن در مقاطع مختلف آمادگی دارد و در عین حال امیدوار است تعامل با این مرکز علمی کشور چین علاوه بر حوزه های علوم انسانی، در دیگر زمینه های تخصصی از جمله فنی و مهندسی نیز گسترش پیدا کند.

وی همچنین دانشگاه تهران را عالی ترین مرکز آموزش زبان و ادبیات چینی در ایران برشمرد و با اشاره برنامه دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی برای راه اندازی دوره کارشناسی ارشد این رشته، خواستار همکاری با دانشگاه پکن در این زمینه شد.

معاون بین الملل دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشگاه تهران برای گسترش عرصه های همکاری با دانشگاه پکن آمادگی کامل دارد، گفت: دانشگاه پکن و دانشگاه تهران می توانند با ایجاد یک مرکز تحقیقاتی مشترک به این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی دانشگاه تهران برای ارائه بورسیه تحصیلی به دانشجویان ممتاز دانشگاه پکن

اعلام آمادگی دانشگاه تهران برای ارائه بورسیه تحصیلی به دانشجویان ممتاز دانشگاه پکن