مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-09سياسي

پایان عملیات نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس


سرپرست هیئت نظارت ستادی و رییس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا از پایان عملیان نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان و تحقق مرحله اول اهداف این نظارت خبر داد.

- ایسنا/فارس سرپرست هیئت نظارت ستادی و رییس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا از پایان عملیان نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان و تحقق مرحله اول اهداف این نظارت خبر داد.

سردار رضا علی رجبی امروز، 18 آذرماه، پایان عملیات نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس را همراه با تحقق بخش زیادی از اهداف تعیین شده اعلام و نتایج نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس را مثبت ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه در تمامی بخش های ارزیابی شده شاهد تلاش و مجاهدت همکاران انتظامی در مسیر انجام وظایف و مأموریت های محوله بودیم، افزود: در این مسیر مشکلات و تنگناهای موجود مانع جدی در انجام وظایف نبوده و بحمد الهی همکاران انتظامی پر تلاش و با روحیه و انگیزه خیلی خوب انجام وظیفه می کنند.

سرپرست هیئت نظارت ستادی و رییس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا با اشاره به مأموریت های گسترده کارکنان انتظامی در ارائه خدمت به مردم و تأمین نظم و امنیت عمومی، نقش فراجا را در بین سایر سازمان ها در این خصوص بی بدیل و بسیار تأثیرگذار عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس

پایان عملیات نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس