مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:272023-11-22سياسي

دلبستگی ملت به نظام بزرگترین مانع در برابر هجمه های دشمنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، سردار امان الله گشتاسبی در مراسم انس و مودت وابستگان سپاه که به مناسبت هفته بسیج در شهرستان سقز برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی و در راس آن امریکا و اسراییل و معاندین نظام جمهوری اسلامی بیش از 45 سال است تلاش می کنند تا امنیت را در ایران خدشه دار کنند و ما در طول این مدت برای تامین و برقراری امنیت خود مقابله می کنیم.

فرمانده سپاه کردستان اعلام کرد: اگر امنیت ایران اسلامی که مرجع و در واقع محل رجوع کشورهای اسلامی است، به خطر بیفتد آنها به منافع و اهداف شوم خود در منطقه خواهند رسید.

سردار گشتاسبی گفت: آمریکایی ها تا قبل از پیروزی انقلاب حاکمیت مطلق در ایران داشتند و در انجام هر کاری آزاد بودند و عزت و آبروی ما را به یغما برده بودند.

وی اضافه کرد: دشمنان تنها راه دستیابی به اهداف شوم خود علیه ملت ما را، ایجاد اختلال و برهم زدن امنیت می دانند و برای دستیابی به این مهم دست به هر کاری می زنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: یکی از ویژگی های منحصربفرد ایران وجود اقوام مختلف با گویش های گوناگون و فرهنگ های متفاوت است که دل در گرو کشور دارند و همین دلبستگی ملت به نظام آنها را از رسیدن به هدفشان بازداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلبستگی ملت به نظام بزرگترین مانع در برابر هجمه های دشمنان است

دلبستگی ملت به نظام بزرگترین مانع در برابر هجمه های دشمنان است