مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-18سياسي

اهدای 5000 سند مالکیت روستایی گلستان در سفر دوم رییس جمهور


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با بیان اینکه سفرهای رییس جمهور به استان ها قطعاً سبب تسریع فرآیندها و خدمت رسانی به مردم بوده، افزود: - ایسنا/گلستان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با بیان اینکه سفرهای رییس جمهور به استان ها قطعاً سبب تسریع فرآیندها و خدمت رسانی به مردم بوده، افزود: حضور وزرا در این سفر تسهیل کننده روند مصوبات و تخصیص هاست.

سیدمحمد حسینی در گفت وگو با ایسنا به تأمین زمین جهت ساخت مسکن در حوزه روستایی به عنوان یکی از مصوبات سفر اول رییس جمهور اشاره و اظهار کرد: با شکل گرفتن نهضت تأمین و شناسایی زمین در استان 3 هزار و 800 هکتار از اراضی دولتی در داخل محدوده روستاها شناسایی و نزدیک 70 درصد آن به تملک بنیاد مسکن درآمد که مابقی تا پایان سال واگذار می شود.

وی با بیان اینکه بر طبق مصوبات و به طور سالانه باید 7 هزار واحد مسکن روستایی ساخته شود، گفت: با گذشت 2 سال پروانه بیش از 17 هزار واحد مسکونی توسط دهیاران صادر شده و بالغ بر 15 هزار واحد تشکیل پرونده جهت دریافت تسهیلات بانکی و در بیش از 13 هزار واحد آغاز عملیات اجرایی جهت احداث صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از هزار و 500 واحد مسکن روستایی که با سفر دوم هیئت دولت تحویل مالکان داده می شود سخن گفت و افزود: این واحدها در برنامه 2 ماه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 5000 سند مالکیت روستایی گلستان در سفر دوم رییس جمهور

اهدای 5000 سند مالکیت روستایی گلستان در سفر دوم رییس جمهور