مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-03اقتصادي

افزایش پالایش نفت خام در پالایشگاه بندرعباس


با اجرای طرح تغییر خوراک واحد و کاهش گرانروی، ظرفیت پالایش نفت خام به میزان 30 هزار بشکه در پالایشگاه بندرعباس افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در هجدهمین دوره همایش مدیریت سبز، شرکت پالایش نفت بندرعباس از سوی انجمن مدیریت سبز اروپا به عنوان شرکت برتر معرفی و تجلیل شد.

 این شرکت با اجرای طرح تغییر خوراک واحد کاهش گرانروی و افزایش ظرفیت پالایش نفت خام به میزان 30 هزار بشکه در روز و ارزیابی نتایج سبز مبتنی بر محاسبه ردپای کربن و کاهش میزان 37.

42 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای با اجرای این طرح، از سوی انجمن مدیریت سبز اروپا گواهینامه مدیریت کربن ( Carbon Saving) و گواهینامه مسئولیت پذیری با رویکرد سبز (Green CSR Label) را دریافت کرد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: طرح تغییر خوراک واحد کاهش گرانروی که با منطق (EAST ) در چهار شاخص زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی و فنآوری نوین از سوی انجمن مدیریت جهانی سبز ارزیابی شد، از طرحهای ارزشمند اجراشده در پالایشگاه نفت بندرعباس است که به موجب آن، بدون هیچگونه سرمایه گذاری و تنها با استفاده از خلاقیت، خرد جمعی، تغییرات تجهیزاتی و فرآیندی ظرفیت پالایش در این پالایشگاه به میزان 30 هزار بشکه در روز افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پالایش نفت خام در پالایشگاه بندرعباس

افزایش پالایش نفت خام در پالایشگاه بندرعباس