مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 22:452023-12-01اقتصادي

مدیرعامل پتروشیمی پردیس، نشان عالی مدیر سال را کسب کرد


مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال به دلیل عملکرد درخشان شرکت در تولید و صادرات محصول و ارزآوری برای خودکفایی اقتصادی کشور به عنوان مدیر سال معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پردیس، هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با رویکرد تجلیل از مدیران ارزش آفرین و تاثیرگذار در صنعت و اقتصاد کشور و با هدف اشاعه و ترویج کاربردی مفاهیم مدیریت جهادی و اقتصادی، بررسی فرصت ها و چالش های توسعه مدیریت در چشم انداز آینده صنعت ایران و نقش آن در توسعه پایدار و کمک به رفع دغدغه کمبود مدیران کارآمد برای کشور در آینده در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش از سید محمدرضا میری لواسانی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس به دلیل عملکرد شرکت در حوزه تولید و صادرات محصول و ارزآوری برای خودکفایی اقتصادی کشور به عنوان مدیر برگزیده صنعت پتروشیمی تقدیر و نشان عالی مدیر سال به وی اهدا شد.

از جمله حامیان این اجلاس می توان به وزارت صمت، وزارت نفت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت راه و شهرسازی، سازمان ملی استاندارد ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل پتروشیمی پردیس، نشان عالی مدیر سال را کسب کرد

مدیرعامل پتروشیمی پردیس، نشان عالی مدیر سال را کسب کرد