مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:202023-11-26پزشكي

هشدار مدیرکل دامپزشکی لرستان در رابطه با تب برفکی


مدیرکل دامپزشکی لرستان در رابطه با تب برفکی به دامداران استان هشدار داد و گفت: با توجه به قدرت و سرعت انتشار بیماری تب برفکی دامداران نسبت به رعایت الزامات بهداشتی در واحدهای خود اقدام کنند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان در رابطه با "تب برفکی" به دامداران استان هشدار داد و گفت: با توجه به قدرت و سرعت انتشار بیماری "تب برفکی" دامداران نسبت به رعایت الزامات بهداشتی در واحدهای خود اقدام کنند.

مصطفی زبردست امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به گزارشات دریافتی از سازمان بهداشت جهانی دام، مواردی از شیوع بیماری تب برفکی در کشورهای همسایه ایران و در نوار غربی کشور گزارش شده است.

وی گفت: از تمام دامداران هم استانی درخواست می شود با توجه به قدرت و سرعت انتشار بیماری تب برفکی به عنوان واگیرترین بیماری های دامی، نسبت به رعایت الزامات بهداشتی در واحدهای خود اقدام کنند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان بیان کرد: جلوگیری از ورود سایر دام ها، فعال کردن حوضچه های ضدعفونی و در کنار آن واکسیناسیون دام ها نقش بسیار موثری در کنترل این بیماری دارند.

زبردست با اعلام اینکه طی ماه های شهریور، مهر و آبان دام های سبک و سنگین استان به صورت رایگان تحت پوشش واکسیناسیون علیه تب برفکی قرار گرفته اند، تصریح کرد: این بیماری دارای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیرکل دامپزشکی لرستان در رابطه با تب برفکی

هشدار مدیرکل دامپزشکی لرستان در رابطه با تب برفکی