مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 22:302023-11-29اقتصادي

تولیدکنندگان، فرماندهان جنگ اقتصادی هستند


معاون وزیر صمت، با اشاره به شعار «مهار تورم؛ رشد تولید»، تصریح کرد: قطعا تولیدکنندگان فرماندهان جنگ اقتصادی هستند؛ متاسفانه با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم و بخش عمده ای از مشکلات حوزه تولید نشات گرفته از این فضاست.

- ایسنا/گیلان معاون وزیر صمت، با اشاره به شعار مهار تورم؛ رشد تولید ، تصریح کرد: قطعا تولیدکنندگان فرماندهان جنگ اقتصادی هستند؛ متاسفانه با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم و بخش عمده ای از مشکلات حوزه تولید نشات گرفته از این فضاست.

حسین فرهیدزاده عصر امروز، 8 آذرماه در همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده که در استانداری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه سالانه بین 700 تا 1000 واحد تولیدی کشور برای اخذ این گواهینامه مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرند، اظهار کرد: از این تعداد، حدود 50 واحد موفق می شوند این گواهینامه را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کنند.

وی سازمان صمت گیلان را یکی از سازمان های پیشتاز در عرصه اجرای سیاست های حمایتی از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دانست و افزود: امیدواریم اینگونه همایش ها ادامه دار باشد تا بتوانیم حمایت از حقوق مصرف کنندگان را فرهنگ سازی کنیم.

معاون وزیر صمت، با اشاره به شعار مهار تورم؛ رشد تولید ، تصریح کرد: قطعا تولیدکنندگان فرماندهان جنگ اقتصادی هستند؛ متاسفانه با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان، فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

تولیدکنندگان، فرماندهان جنگ اقتصادی هستند