مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-26سياسي

بسیج دانشجویی، پیشران و پیشگام در حل مسائل کشور


 صادق رمضانی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در استان ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته بسیج و سالروز پیام تاریخی حضرت امام (ره) در تاسیس بسیج دانشجو و طلبه این پیام را در ماه های پایانی حیات طیبه امام نشان از افق دید بنیان .

- مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج و سالروز پیام تاریخی حضرت امام (ره) در تاسیس بسیج دانشجو و طلبه این پیام را در ماه های پایانی حیات طیبه امام نشان از افق دید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مبارزه دوران پساجنگ عنوان کرد.

 صادق رمضانی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در استان ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته بسیج و سالروز پیام تاریخی حضرت امام (ره) در تاسیس بسیج دانشجو و طلبه این پیام را در ماه های پایانی حیات طیبه امام نشان از افق دید بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در مبارزه دوران پساجنگ عنوان نمود .

  رمضانی در حاشیه ویژه برنامه استانی پیشگامان رهایی که در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار گردید دغدغه های امام روح الله در تبیین اسلام ناب محمدی را نشات گرفته  از اندیشه سیاسی امام دانست و اذعان نمود : در اوج بازخوانی مفاهیم انقلاب جریانات لیبرال با هجمه فکری و البته انحرافی زمینه اقدامات مهمی را در اواخر ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی، پیشران و پیشگام در حل مسائل کشور

بسیج دانشجویی، پیشران و پیشگام در حل مسائل کشور