مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:592023-11-27سياسي

اولین ماموریت ناوشکن دیلمان؛ صلح و دوستی است


فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه اولین ماموریت ناوشکن دیلمان صلح و دوستی است، گفت: ناوگروه 86 ثابت کرد آنچه ایرانی ها می سازند در دریاهای بسیار خروشان و اقیانوس ها از پایداری و ماندگاری بالایی برخوردار است.

- ایسنا/گیلان فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه اولین ماموریت ناوشکن دیلمان صلح و دوستی است، گفت: ناوگروه 86 ثابت کرد آنچه ایرانی ها می سازند در دریاهای بسیار خروشان و اقیانوس ها از پایداری و ماندگاری بالایی برخوردار است.

امیر دریادار شهرام ایرانی صبح امروز یکشنبه 6 آذر ماه در حاشیه الحاق ناوشکن دیلمان به دریای خزر که در اسکله 14 بندر انزلی انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دریای خزر به عنوان دریای صلح و دوستی شناخته شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: قطعاً در کنار آن با توجه به رشد اقتصادی که در این دریا اتفاق افتاده و بیشتر این تبادلات اقتصادی در حوزه دریا انجام می شود نیاز بود که یک شناور مجهز با توان بالا به ویژه داشتن توانایی پذیرش و انجام عملیات بالگردی با توجه به شرایط جوی در دریای خزر حضور داشته باشد.

وی افزود: لذا با این تدابیر و در راستای اینکه بتوانیم در امر بازدارندگی نقش نیروی مسلح را به عنوان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بدنه نیروهای مسلح ایفا کنیم، ناوشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین ماموریت ناوشکن دیلمان؛ صلح و دوستی است

اولین ماموریت ناوشکن دیلمان؛ صلح و دوستی است