مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-13سياسي

طرح مقیاس نمک زدایی و انتقال آب از دریای عمان نقد و بررسی شد


معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح مقیاس نمک زدایی و انتقال آب از دریای عمان به استان های کرمان و اصفهان در بیست و هفتمین کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل هرمزگان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/هرمزگان معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح مقیاس نمک زدایی و انتقال آب از دریای عمان به استان های کرمان و اصفهان در بیست و هفتمین کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل هرمزگان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

حمید کمالی، در بیست و هفتمین نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان هرمزگان با محوریت بررسی طرح بزرگ مقیاس نمک زدایی و انتقال آب از دریای عمان به استان اصفهان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، جمعی از مدیران اجرایی استان و مجریان این طرح در استانداری هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: طرح بزرگ مقیاس نمک زدایی و انتقال آب از دریای عمان به استان کرمان دارای ظرفیت 88 میلیون مترمکعب آب شیرین در سال است و انتقال آب از دریای عمان به استان اصفهان نیز دارای ظرفیت 600 میلیون متر مکعب آب شیرین در سال در فاز اول است.

وی با اشاره به بررسی اثرات متقابل طرح با آب شیرین کن های کوچک و بزرگ مقیاس در محدوده طرح، بیان کرد: با توجه به جریان های دریایی، اثر پساب خروجی رها شده در در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مقیاس نمک زدایی و انتقال آب از دریای عمان نقد و بررسی شد

طرح مقیاس نمک زدایی و انتقال آب از دریای عمان نقد و بررسی شد