مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:012023-12-19اقتصادي

لزوم ورود دادستانی برای صدور بارنامه حمل محمولات معدنی


محمد رستگاری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس در رابطه با اجرای قانون حمل بار تحت صحابت بارنامه، اظهار کرد: با توجه به گستره صنعت، کشاورزی و دامداری در استان یزد و در نتیجه وسعت کار حمل ونقل در این استان، می طلبد که نظارت مستمری بر عملکرد حمل ونقل بار و همچنین منابع و مراکز عمده بار، اعمال شود.

وی افزود: بر اساس سیاست شفاف سازی در فرایند حمل ونقل کالا و جلوگیری از جابجایی خارج از شبکه حمل ونقل جاده ای، صدور بارنامه از سوی مراکز عمده بار الزامی بوده و انجام هرگونه عملیات حمل ونقل تنها با این مجوز امکان پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد گفت: از دیرباز نظارت بر مراکز صدور بارنامه عمده بار استان به منظور جلوگیری از ترددهای اضافی رانندگان و سهولت دسترسی آنان به بارنامه در دستور اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای بوده است.

در همین راستا این اداره کل اقدام به راه اندازی مرکز صدور بارنامه در مراکز عمده بار کرده است.

وی با بیان این که مراکز صدور بارنامه دارای امکانات و تجهیزات رفاهی برای رانندگان است، اضافه کرد: در شهرستان های دارای مراکز عمده بار، نمایندگان اداره کل مکلف هستند نظارت های دوره ای بر حسن انجام امور داشته و گزارش های خود مشتمل بر وضعیت امکانات رفاهی، میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود دادستانی برای صدور بارنامه حمل محمولات معدنی

لزوم ورود دادستانی برای صدور بارنامه حمل محمولات معدنی