مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-30اقتصادي

ساماندهی 4800 رودخانه در کشور/66 تا 68 درصد جغرافیای کشور بر روی گسل است


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: باید هرچه می توانیم روی آموزش مقابله با بحران ها کار کنیم تا در مواقع اضطراری بهترین بهره را از مردم ببریم.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: باید هرچه می توانیم روی آموزش مقابله با بحران ها کار کنیم تا در مواقع اضطراری بهترین بهره را از مردم ببریم.

محمدحسن نامی، نهم آذرماه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی که در شهرستان آشتیان برگزار شد اظهار کرد: جهان به سمت عدم پایداری پیش می رود و به علت وجود تغییرات ویژه در شهرها باید هرروز آماده مقابله با بحران های بیشتری باشیم.

وی با بیان اینکه هرروز شاهد تغییراتی در جهان بر اثر افزایش گازهای گلخانه ای هستیم، گفت: به دلیل تراکم گازهای گلخانه ای، گرمای بیشتری درون زمین خواهد ماند.

نامی با تاکید بر لزوم درخت کاری اضافه کرد: کشورهایی که بیشترین تولید گازهای گلخانه ای را داشتند، سهمی برایشان برقرار شده تا هزینه بیشتری را برای توسعه فضای سبز بدهند.

وی با تاکید بر پیشگیری از بحران ها افزود: از 193 کشور عضو سازمان ملل، 123 کشور مهمترین موضوع راهبردی خود را مقابله با بحران می دانند.

اگر پیشگیری انجام ندهیم، هیچ کاری انجام نمی شود و باید راهکار پیشگیری از 66 مخاطره طبیعی و انسان ساز را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 4800 رودخانه در کشور/66 تا 68 درصد جغرافیای کشور بر روی گسل است

ساماندهی 4800 رودخانه در کشور/66 تا 68 درصد جغرافیای کشور بر روی گسل است