مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-08سياسي

قالیباف: پروژه های نیمه تمام با اولویت بندی تکمیل می شود


برای تکمیل پروژه های نیمه تمام، باید اولویت پروژه ها مشخص و زمانبندی دقیقی انجام شود و پروژه ها بر اساس اولویت بندی در برنامه توسعه هفتم تکمیل به بهره برداری برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی اسلامشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرایطی طوری نیست که همه پروژه های نیمه تمام تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد، لذا حتماً باید اولویت پروژه ها مشخص و زمانبندی دقیقی انجام و بر اساس اولویت بندی در برنامه توسعه هفتم پروژه ها تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی افزود: پروژه بیمارستان403 تختخوابی اسلامشهر که با تلاش های انجام شده تاکنون بالغ بر 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با پیش بینی اعتبارات لازم برای تجهیز آن امیدواریم تا پایان سال جاری تکمیل، تجهیز و به طور آزمایشی بهره برداری از آن انجام شود.

قالیباف با اشاره به ضرورت تامین نیروی انسانی برای بیمارستان اسلامشهر بیان کرد: یکی از مهم ترین چالش های امروز ما در حوزه سلامت بحث نیروهای متخصص در جهت آموزش، جذب و استفاده از نیروها است، که در بحث پذیرش نیرو با اقداماتی که برای افزایش حقوق ها در نظر گرفته شده، ان شاءالله به زودی مشکل برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: پروژه های نیمه تمام با اولویت بندی تکمیل می شود

قالیباف: پروژه های نیمه تمام با اولویت بندی تکمیل می شود