مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 22:152023-11-27فرهنگي

از درگذشت یک بازیگر تا ماجرای یک مجوز


درگذشت پروانه معصومی، 106 فیلم متقاضی سودای سیمرغ، فیلمی پخش نشده از بیتا فرهی به روایت نیکی کریمی، حضور مجری «جام جم» در ایسنا و پاسخ به چند سوال، - درگذشت پروانه معصومی، 106 فیلم متقاضی سودای سیمرغ، فیلمی پخش نشده از بیتا فرهی به روایت نیکی کریمی، حضور مجری جام جم در ایسنا و پاسخ به چند سوال، شقایق فراهانی و سعید چنگیزیان بر صحنه تئاتر، بازگشت علی صبوری به تئاتر، ماجرای مجوز هیولا ی محسن امیریوسفی، اعلام برنده جایزه بوکر ، دعوت دوباره چین از علی رهبری، کشف و ضبط 32 شیء تاریخی قاچاق در تهران و کشف یک تبر خاص در عربستان از اخبار فرهنگی هنری 6 آذرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز دوشنبه 6 آذرماه، پس از انتقال به تهران، روز چهارشنبه (هشتم آذرماه) در امامزاده ابوطالب فرحزاد به خاک سپرده می شود.

بیشتر بخوانید: 106 فیلم متقاضی سودای سیمرغ شدند در خبری اعلام شد که 106 اثر متقاضی حضور در بخش سودای سیمرغ مجوز تولید گرفته اند.

فیلمی پخش نشده از بیتا فرهی به روایت نیکی کریمی نیکی کریمی نیز با انتشار تصویری نوشت: بیتا فرهی در فیلمی که سال گذشته به نام زمانی در ابدیت تهیه کردم، بازی کرد.

حضور مجری جام جم در ایسنا و پاسخ به چند سوال مجری جام جم نیز با حضور در محل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره جزییات و حواشی این برنامه تلویزیونی که به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از درگذشت یک بازیگر تا ماجرای یک مجوز

از درگذشت یک بازیگر تا ماجرای یک مجوز