مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-08سياسي

رکورد 9 پرتاب فضایی در دولت سیزدهم/ کاربران پیام رسان های داخلی 10 برابر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی از دولت در جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ که با حضور مدیران و نخبگان این شهرستان برگزار شد، - وزیر ارتباطات با بیان اینکه در دو سال اخیر دولت سیزدهم با 9 پرتاب فضایی بیش از 8 سال گذشته پرتاب صورت گرفته است، گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و نشان دادن کشوری عقب مانده و بدون پیشرفت است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی از دولت در جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ که با حضور مدیران و نخبگان این شهرستان برگزار شد، با اشاره اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم و وزارت ارتباطات، اظهار داشت: امروز بیش از گذشته نیازمند کار مجاهدانه هستیم چرا که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و نشان دادن کشوری عقب مانده و بدون پیشرفت است.

وی با اشاره به پرتاب دو روز گذشته کپسول زیستی به فضا افزود: با این پرتاب موفقیت آمیز ایران جزو 6 کشور دارای این فناوری قرار گرفت و این همان مسیر پیشرفت است.

زارع پور با اشاره به هدف دشمن برای نامید کردن نوجوانان و جوانان کشور، گفت: دشمن می خواهد با نشان دادن صحنه ای دیگر ناامیدی ایجاد کند که ما مسوولان باید با کار مجاهدانه و عالمانه باعث امید نسل جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد 9 پرتاب فضایی در دولت سیزدهم/ کاربران پیام رسان های داخلی 10 برابر شد

رکورد 9 پرتاب فضایی در دولت سیزدهم/ کاربران پیام رسان های داخلی 10 برابر شد