مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-22پزشكي

عرصه بین المللی مشتاق پرستاران ایرانی ست


مشاور اجرایی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرستاری وارد عرصه بین المللی شده و این عرصه مشتاق پرستاران ایرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا علی نژاد صبح امروز چهارشنبه یکم آذرماه در ویژه برنامه بزرگداشت روز پرستار در محل تالار شهدای سلامت بیمارستان شهید باهنر اظهار داشت: آیت الله رییسی رییس جمهوری پروژه نیمه تمام بیمارستان شهریار را یک سال پیگیری کرد تا در روز پرستار افتتاح شود.

وی بیان داشت: یک هزار و 70 بیمارستان و 67 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در کشور داریم و 34 میلیون نفر در مراکز درمانی طی یک سال گذشته پذیرش داشته ایم که 13 میلیون در بخش خصوصی بوده است.

مشاور اجرایی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز کرد: احمدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به عنوان رییس برتر در حوزه پرستاری کشور انتخاب شد که نشان می دهد وی حامی پرستاران است.

علی نژاد ادامه داد: پرستاری وارد عرصه بین المللی شده و این عرصه مشتاق پرستاران ایرانی است و از نظریه ها و  برنامه های حوزه پرستاری ایران استفاده می کنند.

وی از وجود 100 استادتمام پرستاری و بیش از 200 عضو هیئت علمی پرستاری در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه های مدون و زیادی برای تسهیلات زیارتی و رفاهی پرستاران داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه بین المللی مشتاق پرستاران ایرانی ست

عرصه بین المللی مشتاق پرستاران ایرانی ست