مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-16سياسي

عاشورا برشی از مدل تربیتی حضرت زهرا(س) بود


رییس جامعه مبلغین با اشاره به شیوه تربیتی حضرت زهرا(س) در خصوص فرزندانش گفت: حضرت صدیقه(س) بچه هایشان را با واقعیات جامعه بزرگ و رشد می دادند، - رییس جامعه مبلغین با اشاره به شیوه تربیتی حضرت زهرا(س) در خصوص فرزندانش گفت: حضرت صدیقه(س) بچه هایشان را با واقعیات جامعه بزرگ و رشد می دادند، چون می خواستند اینها در آینده تاریخ ساز و بزرگانی شوند که با ناسازگاری های روزگار بتوانند مقابله کنند، حسین بن علی(ع) و زینب کبری(س) چطور توانستند این همه مصیبت ها را تحمل کنند؟ چون مادر آنها را از بچگی با مصیبت و گرفتاری و بلایا و ابتلائات آشنا کرد و به همین ترتیب بچه هایش را به گونه ای تربیت کرد که زندگی آنها خود به خود به قضیه عاشورا منتهی شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی - رییس جامعه مبلغین- با حضور در خبرگزاری ایسنا، به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به بیان ویژگی های این بانوی بزرگ پرداخت.

در بخش اول این گفت وگو ادیب یزدی به مقام رفیع حضرت زهرا(س) پرداخت و گفت: دو شخصیت در تاریخ هستند که هر دو با استدعای وجود مبارک رسول خدا(ص) و دعای ایشان به درگاه پروردگار عالمیان به این دنیا گام نهادند، اصلاً اهل این دنیا نبوده و ملکوت نشین و عرش نشین بودند، یکی وجود حضرت امیر علی بن ابیطالب(ع) است که پیغمبر اکرم(ص) خیلی برای ولادت ایشان انتظار کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا برشی از مدل تربیتی حضرت زهرا(س) بود

عاشورا برشی از مدل تربیتی حضرت زهرا(س) بود