مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:252023-12-09سياسي

روایت پدر و مادر شهید عجمیان از فرزند شهیدشان


روح الله همه جا نفر اول بود، در سیل و زلزله پای کار کمک بود، در ایام کرونا شبانه در سم پاشی کمک می کرد، در محله می چرخید که کدام خانه نیازمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، پدر شهید سید روح الله عجمیان عصر امروز در جمع بانوان شهرستان رفسنجان و در محل مسجدالزهرا(س) این شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: سید روح الله بچه ساکتی بود، زیبا بود ترس نداشت و هرجا به او می گفتیم برو نه نمی گفت، زمانی که او را به بسیج بردم و ثبت نامش کردم بعد از آن همه جا خودش نفر اول می رفت.

سید میرزا ولی عجمیان اضافه کرد: در سیل و زلزله پای کار کمک بود، در ایام کرونا شبانه در سم پاشی کمک می کرد، در محله می چرخید که کدام خانه نیازمند است تا آنچه که خیران می آورند به دست صاحبش برسد.

این پدر شهید عنوان داشت: روح الله سال 95 می خواست به سوریه برود قسمت نشد، سال گذشته برای مرز سیستان وبلوچستان ثبت نام کرد تا اینکه در اغتشاشات به آرزویش که شهادت بود رسید.

وی با بیان اینکه روح الله خودش را برای حتی من به زحمت می انداخت، اضافه کرد: افتخار می کنم پسرم در این راه پا گذاشت و بخاطر ناموس و مملکتش رفت.

عجمیان تصریح کرد: سید روح الله همیشه پیرو خط رهبر و راه اهل بیت بود، خوشا بحال آنان که در راه درست و بخاطر دین و ایمان شهید می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت پدر و مادر شهید عجمیان از فرزند شهیدشان

روایت پدر و مادر شهید عجمیان از فرزند شهیدشان