مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-06اجتماعي

روش آموزش ابتدایی باید از حالت سنتی جدا شود


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش ابتدایی خیلی درگیر کلیشه ها است و همچنان روش تدریس معلم روش سخنرانی است، گفت: روش آموزشی باید از این حالت سنتی جدا شود و به سمت شایسته محوری پیش برود و در این خصوص معلم باید آموزش ببیند.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش ابتدایی خیلی درگیر کلیشه ها است و همچنان روش تدریس معلم روش سخنرانی است، گفت: روش آموزشی باید از این حالت سنتی جدا شود و به سمت شایسته محوری پیش برود و در این خصوص معلم باید آموزش ببیند.

معصومه نجفی پازوکی در حاشیه نشست با معاونان آموزشی آموزش و پرورش خوزستان که امروز (15 آذرماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان خوزستان یکی از استان های پهناور با 40 منطقه آموزشی است و قطعا پیچیدگی خودش را دارد و اگر بخواهیم نتیجه برنامه های خود را در استان ببینیم باید به صورت میدانی با همکاران گفت وگو و چالش ها را بررسی کنیم و آن ها را برطرف و در جهت اشاعه رویکرد آموزش ابتدایی، جلساتی را برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امروز برنامه روز بدون کیف در استان خوزستان اجرا شد؛ این طرح موضوع مهم و قطعه ای از پازل تغییر رویکرد در آموزش و پرورش است تا معلمان یاد بگیرند که اگر کتاب هم نباشد چگونه موقعیت یادگیری را خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش آموزش ابتدایی باید از حالت سنتی جدا شود

روش آموزش ابتدایی باید از حالت سنتی جدا شود