مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-22ورزشي

رکورد مقدس لبران جیمز/ دست نیافتنی تا سال ها!


لبران جیمز نخستین بازیکن در لیگ NBA شد که به رکورد کسب 39 هزار امتیاز می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های لیگ بسکتبال NBA در تورنمنت درون فصلی، تیم لس انجلس لیکرز با درخشش فوق ستاره هایی چون لبران جیمز و آنتونی دیویس، تیم یوتا جز را شکست داد تا هم این تیم مرحله مسابقات درون فصلی صعود کند و هم جیمز به یک رکورد خارق العاده دست یابد.

لبران جیمز در این دیدار خانگی برای تیم خود 17 امتیاز، 7 ریباند و 9 پاس گل را به ثبت رساند تا به اولین بازیکن در تاریخ رقابت های NBA تبدیل شود که 39 هزار امتیاز را در این مسابقات به دست آورده است.

وقتی رکورد مقدس شکست لبران جیمز روز (چهارشنبه) 19 بهمن 1401، موفق شد با کسب 38 امتیاز در دیدار مقابل اوکلاهاما سیتی تاندر ، با گذر از رکورد 33 ساله کریم عبدالجبار ، عنوان امتیازآورترین بازیکن تاریخ مسابقات NBA را به نام خود ثبت کند.

این رکورد تا قبل از بازی روز (چهارشنبه - 19 بهمن 1401) تیم های لس آنجلس لیکرز و اوکلاهاما سیتی تاندر ، با 38,387 امتیاز در اختیار کریم عبدالجبار بود اما در آن دیدار توسط لبران جیمز شکسته شد تا او با 38,390 امتیاز، در صدر جدول رکورد امتیازآورترین بازیکنان تاریخ NBA قرار بگیرد.

از این رکورد به عنوان رکورد مقدس لیگ NBA نام برده می شود و اکنون لبران جیمز این رکورد را به 39 هزار امتیاز افزایش داده و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد مقدس لبران جیمز/ دست نیافتنی تا سال ها!

رکورد مقدس لبران جیمز/ دست نیافتنی تا سال ها!