مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-13ورزشي

رییس فدراسیون شنا: آذربایجان غربی تبدیل به قطب میزبانی رقابت های ورزشی شده است


رییس فدراسیون شنا، شیرجه واترپلو گفت: استان آذربایجان غربی به قطب میزبانی رقابت های ورزشی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه واترپلو با اشاره به تبدیل استان آذربایجان غربی به قطب میزبانی رقابت های ورزشی اظهار کرد: امیدواریم با انتخاب رییس هیات این استان، شاهد بازگشت به جایگاه برتر کشوری در رشته های شنا، شیرجه و واترپلو باشیم.

 وی گفت: شاهد رقابت نزدیکی در مجمع امروز انتخاباتی استان آذربایجان غربی بودیم و با انتخاب منتخب اعضای مجمع، برای روزهای رو به رشد این رشته ورزشی در استان آذربایجان غربی با همراهی جامعه شنا، شیرجه و واترپلو استان امیدوار هستیم.

وی ادامه داد: استان ذربایجان غربی، استعدادهای قابل توجهی در رشته های مختلف چون شنا و واترپلو دارد و انتظار داریم با نگاه برابر به همه شهرستان ها و بهره مندی از همه ظرفیت استان چون پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان، شاهد اوج گیری دوباره آذربایجان غربی در این رشته ها باشیم طوری که در سالیان اخیر این استان از پیشروهای کشور بوده است.

وی افزود: این روزها شاهد حضور واترپلو کشورمان در جایگاه قابل قبولی در آسیا هستیم با این حال در رشته شنا به عنوان یکی از رشته های مهم و پرمدال مسابقات مختلف، نیازمند یک برنامه بلندمدت با همراهی نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون شنا: آذربایجان غربی تبدیل به قطب میزبانی رقابت های ورزشی شده است

رییس فدراسیون شنا: آذربایجان غربی تبدیل به قطب میزبانی رقابت های ورزشی شده است