مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-03بين الملل

گاردین: اسراییل از اسرای نزد حماس برای ترور رهبران آن استفاده می کند


پیشروی ارتش رژیم صهیونیستی به سمت جنوب غزه ناشی از این باور است که اطلاعات به دست آمده از صدها نیروی اسیر شده در جریان درگیری ها در شمال غزه، - پیشروی ارتش رژیم صهیونیستی به سمت جنوب غزه ناشی از این باور است که اطلاعات به دست آمده از صدها نیروی اسیر شده در جریان درگیری ها در شمال غزه، آنها را قادر می سازد رهبران حماس را پیدا کرده و به شهادت برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیاستمداران و ژنرال های رژیم صهیونیستی بر این باورند که حذف فرماندهان ارشد به ویژه یحیی السنوار، رییس حماس در غزه، بهترین فرصت آنها برای نابود کردن سازمانی است که عمیقا در غزه ریشه دوانده و حدود دو دهه است که کنترل این منطقه تحت محاصره را در دست دارد.

دو مقام نظامی صهیونیست که از استراتژی مرحله بعدی آگاهی دارند، به روزنامه گاردین گفتند که تمرکز شدیدی بر استفاده از اطلاعات جدید برای هدف قرار دادن رهبران حماس خواهد بود.

با این حال منتقدان می گویند که استراتژی جدید فعلا کمک چندانی به کاهش هزینه های سنگین تلفات غیرنظامیان فلسطینی نکرده است.

در انگلیس، کر استامر رهبر اپوزیسیون هم به رژیم صهیونیستی نسبت به آغاز جنگی در جنوب غزه که به اندازه کارزارش در شمال این باریکه مرگبار و خونین باشد، هشدار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: اسراییل از اسرای نزد حماس برای ترور رهبران آن استفاده می کند

گاردین: اسراییل از اسرای نزد حماس برای ترور رهبران آن استفاده می کند