مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-12اقتصادي

درآمد 4 میلیارد تومانی سبزیجات برگی و غده ای برای کشاورزان گیلانی


مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: کشت سبزیجات برگی و غده ای در سطح 14 هزار هکتار از اراضی شالیکاری استان به عنوان کشت دوم انجام شده و پیش بینی می شود در پایان طرح میزان 130 هزار تن سبزیجات برگی و غده ای به ارزش اقتصادی 4 میلیارد و 200 میلیون تومان برداشت شود.

- ایسنا/گیلان مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: کشت سبزیجات برگی و غده ای در سطح 14 هزار هکتار از اراضی شالیکاری استان به عنوان کشت دوم انجام شده و پیش بینی می شود در پایان طرح میزان 130 هزار تن سبزیجات برگی و غده ای به ارزش اقتصادی 4 میلیارد و 200 میلیون تومان برداشت شود.

ابراهیم اکبرزاده امروز 21 آذر در گفتگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: عمده مصرف سبزیجات برگی و غده ای تولیدی کشاورزان گیلانی در داخل استان بوده و مازاد آن به خارج از استان ارسال می شود.

وی افزود: کشت دوم در اراضی شالیزاری در نیمه دوم سال و پس از برداشت برنج توسط بهره برداران استان صورت گرفته که اجرای طرح منجر به تولید محصولات متنوع در اراضی شده و به عنوان یک فعالیت اقتصادی در نیمه دوم سال نقش به سزایی در اقتصاد خانوارهای روستایی و پایداری کشت اول دارد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان تاکید کرد: زراعت محصولات کشت دوم در گیلان از شهریورماه و پس از برداشت برنج آغاز شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 4 میلیارد تومانی سبزیجات برگی و غده ای برای کشاورزان گیلانی

درآمد 4 میلیارد تومانی سبزیجات برگی و غده ای برای کشاورزان گیلانی