مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-12اجتماعي

معاینه فنی بیش از 20 هزار خودرو در شهرکرد


رییس ستاد معاینه فنی شهرداری شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 20 هزار و 865 خودرو در این شهر برگه معاینه فنی دریافت کرده است.

- مهدی صادقی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 20 هزار و 865 خودرو در این شهر برگه معاینه فنی دریافت کرده است.

رییس ستاد معاینه فنی شهرداری شهرکرد، افزود: هدف از تاسیس مراکز معاینه فنی کاهش آلودگی هوای ناشی از تردد خودروها و افزایش ایمنی است و سهل انگاری در دریافت برگه معاینه فنی و نداشتن آن می تواند سبب جریمه و مشکلات آلایندگی و افزایش تصادفات شود.

 وی ادامه داد: معاینه فنی خودرو ها در سه بخش بررسی سیستم ایمنی خودرو، بازدید چشمی و اندازه گیری آلاینده ها با استفاده از روش دستگاهی انجام می شود که شامل آزمون آلایندگی، آزمون کمک فنر، آزمایش ترمزها، اهرم بندی سیستم تعلیق و فرمان پذیری خودرو است.

صادقی خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدی که پلیس راهنمایی رانندگی درباره لزوم انجام معاینه فنی برای خودروها دارد صاحبان تمام خودروهای سواری اعم از داخلی و خارجی که از تاریخ تولید خودروی آن ها بیش از چهار سال گذشته است ملزم به گرفتن برگه معاینه فنی هستند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاینه فنی بیش از 20 هزار خودرو در شهرکرد

معاینه فنی بیش از 20 هزار خودرو در شهرکرد