مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:002023-11-28اقتصادي

آغاز کاهش 14 درصدی پرداخت نقدی عوارض شهرداری از فردا در شیراز


معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز از آغاز طرح پلکانی کاهش عوارض 14 درصدی شهرداری از فردا، 8 آذرماه تا 7 دی ماه سال جاری در این کلان شهر خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز از آغاز طرح پلکانی کاهش عوارض 14 درصدی شهرداری از فردا، 8 آذرماه تا 7 دی ماه سال جاری در این کلان شهر خبر داد.

حمیدرضا اسماعیلی امروز، 7 آذرماه با اعلام این خبر بیان کرد: طرح پلکانی کاهش عوارض 14درصدی شهرداری شیراز از چهارشنبه، 8 آذرماه تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه، 7 دی ماه سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: تخفیفات در این طرح تا پایان سال جاری به صورت پلکانی کاهش پیدا می کند و این فرصت تنها برای کسانی است که به صورت نقدی عوارض شغلی، ساختمانی و بهای خدمات شهرداری (شغلی و پسماند) خود را پرداخت کنند.

اسماعیلی هم چنین یادآور شد: مؤدیانی که تاکنون نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و بهای خدمات شهرداری (شغلی و پسماند) خود اقدام نکرده اند، می توانند برابر مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز تا پایان روز پنج شنبه، 7 دی ماه از فرصت ایجاد شده استفاده کنند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: شهروندان می توانند برای اطلاع بیشتر از دوره های این طرح و نحوه پرداخت آن ها به درگاه الکترونیکی شهرداری شیراز shiraz.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کاهش 14 درصدی پرداخت نقدی عوارض شهرداری از فردا در شیراز

آغاز کاهش 14 درصدی پرداخت نقدی عوارض شهرداری از فردا در شیراز