مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-04اقتصادي

هدیه 6 میلیارد تومانی گیلانیان برای بازسازی عتبات و عالیات


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به هدیه 6 میلیارد تومانی گیلانیان برای ستاد توسعه و بازسازی عتبات گفت: این ستاد به نوعی در اشتغالزایی هم مشارکت داشته زیرا همه اقلام و کالا در داخل کشور خریداری شده و صرفا کالا و اجناس ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت امروز در جلسه مجمع خیرین حرم ساز با حضور اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: خیرین حرم ساز دست خدا بر روی کره خاکی هستند و باید از ظرفیت این خیرین به نحواحسن استفاده کرد.

  وی با بیان اینکه خیرین با مشارکت در امر خیر در شادی و آسایش بندگان خدا، سهیم می شوند، گفت: بر اساس آیه 24 سوره مبارکه نور، افرادی که کار خیر انجام می دهند، خداوند به مال و سرمایه شان برکت چندین برابری می دهد.

  سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه یکی از نشانه های دین داری، مشارکت در امور خیر است، افزود: مشارکت در توسعه و بازسازی عتبات و عالیات، صدقه جاریه است و خیرین حرم ساز، رضا و رضوان الهی را دنبال می کنند.

  مجید دوهندو رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان نیز در این جلسه اظهار کرد: بعد از فروپاشی رژیم صدام زمانی که سردار شهید سلیمانی برای زیارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه 6 میلیارد تومانی گیلانیان برای بازسازی عتبات و عالیات

هدیه 6 میلیارد تومانی گیلانیان برای بازسازی عتبات و عالیات