مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-06سياسي

منفعت دوجانبه در ایجاد ارتباط با شرکت های دانش بنیان


استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان باعث ارتقای کیفیت محصولات و خدمات فولاد هرمزگان شده و ارتباط با این شرکت ها به برد دوسویه منجر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در مراسم افتتاحیه ششمین همایش فولادی شو که در شهر بندرعباس در حال برگزاری است، بیان کرد:ه شرکت فولاد هرمزگان یکی از بزرگ ترین قطب های صنعتی کشور است که یکی از رسالت های مهم این مجتمع بزرگ و صنعتی حمایت از شرکت های دانش بنیان و نوآور است؛ چرا که این ارتباط دو سر برد بوده که هم باعث ارتقای کیفیت محصولات و خدمات فولاد هرمزگان می شود و هم محرک و مشوق این شرکت ها و مراکز علمی خواهد شد.

وی افزود: شرکت های دانش بنیان باید در زمینه دانش و نوآوری با صنایع همکاری داشته باشند و این همکاری می تواند منجر به توسعه فناوری ها و محصولات و خدمات جدید شود.

همچنین باید دانشگاه ها و صنایع برای اعمال یافته های تحقیقاتی در مسائل دنیای واقعی و ایجاد راه حل های نوآورانه با یکدیگر همکاری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به مفاهیم جدید در دنیای امروز، عنوان کرد: نوآوری مفهومی است که برای حیات مولد صنایع ما به آن نیاز داریم؛ اما مهم ترین مسئله این است که ابتدا باید این مفهوم را در سازمان نهادینه کرد و مدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منفعت دوجانبه در ایجاد ارتباط با شرکت های دانش بنیان

منفعت دوجانبه در ایجاد ارتباط با شرکت های دانش بنیان