مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 23:552023-11-28سياسي

خودکشی موضوعی فرا بخشی و فرا دستگاهی است/ رسانه ها و انجمن ها پای کار بیایند


استاندار ایلام با بیان اینکه خودکشی موضوعی فرابخشی و فرادستگاهی است، گفت: این موضوع یک زنجیره است و نباید یک دستگاه خاص را متولی آن دانست، بلکه نیازمند مشارکت همه دستگاه های اجرایی، - ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه خودکشی موضوعی فرابخشی و فرادستگاهی است، گفت: این موضوع یک زنجیره است و نباید یک دستگاه خاص را متولی آن دانست، بلکه نیازمند مشارکت همه دستگاه های اجرایی، نخبگان، رسانه ها است و نیاز داریم از همه اقشار و همه انجمن ها و حلقه های میانی و مردم استفاده کنیم که مکمل فرابخشی و فرادستگاهی است.

حسن بهرام نیا امروز سه شنبه، 7 آذر در جلسه شورای اجتماعی و کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام ، اظهار کرد: نیازمند کار عملیاتی و میدانی در موضوع خودکشی هستیم و باید بر اساس آمار و اطلاعات در این راستا برنامه ریزی کرد.

وی گفت: مکالمات تلفنی که توسط اشخاص با اورژانس اجتماعی بهزیستی گرفته می شود باید ضبط و هر 6 ماه یکبار ضمن خروجی این مکالمات، باید تحلیل، کار تحقیقی و میدانی انجام و نتیجه آن نیز در جلسات بعدی منعکس شود.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه خودکشی موضوعی فرابخشی و فرادستگاهی است، تصریح کرد: این موضوع یک زنجیره است و نباید یک دستگاه خاص را متولی آن دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکشی موضوعی فرا بخشی و فرا دستگاهی است/ رسانه ها و انجمن ها پای کار بیایند

خودکشی موضوعی فرا بخشی و فرا دستگاهی است/ رسانه ها و انجمن ها پای کار بیایند