مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-11بين الملل

حمله روسیه به پایتخت اوکراین با موشک های بالستیک


ششصد و چهل و شش روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

-   حمله روسیه به پایتخت اوکراین با موشک های بالستیک نیروی هوایی اوکراین تایید کرد که روسیه اوایل بامداد امروز (دوشنبه) با هشت فروند موشک بالستیک، کی یف پایتخت این کشور را هدف قرار داد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در این خصوص به نقل از نیروی هوایی اوکراین نوشت: یک سری انفجارهای مهیب ساعت 4 بامداد امروز شهر اوکراین شنیده شد و پس از آن صدای آژیر حمله هوایی به صدا در آمد.

آسوشیتدپرس با اشاره به اینکه طرف اوکراینی اعلام کرد تمامی این موشک ها رهگیری و حمله هوایی خنثی شد؛ به نقل از ایهور کلیمنکو (Ihor Klymenko) وزیر کشور اوکراین افزود: با این وجود قطعات یک موشک رهگیری شده در منطقه دارنیتسکی (Darnytskyi) واقع در شرق کی یف بدون آتش گرفتن سقوط کرد و موج انفجار آن موجب شکسته شدن شیشه منازل مسکونی در برخی مناطق پایتخت و اطراف شد.

این گزارش می افزاید: حمله امروز درحالی در کی یف روی داد که ولودومیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین برای شرکت در مراسم ادای سوگند خاویر میلی رییس جمهوری جدید آرژانتین در آن کشور به سر می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله روسیه به پایتخت اوکراین با موشک های بالستیک

حمله روسیه به پایتخت اوکراین با موشک های بالستیک