مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 19:002023-11-26دانش

نقشه مهندسی فرهنگی چهارمحال و بختیاری تدوین شود


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه باید هر چه سریع تر نقشه مهندسی فرهنگی چهارمحال و بختیاری برای گرفتن بودجه تدوین شود، گفت: استان ها باید برای اولویت های فرهنگی خود پروژه تعریف کنند تا بر اساس آن بودجه دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالحسین خسروپناه بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ بسیجی بسیار ارزشمند و همراه با ایمان و تقوا است و جهاد، ایثار، تواضع و عقلانیت دارد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه باید هر چه سریع تر نقشه مهندسی فرهنگی چهارمحال و بختیاری برای گرفتن بودجه تدوین شود، افزود: برای تصویب بودجه باید برش استانی نهایی شود تا استان ها بتوانند برای اولویت های فرهنگی خود از اعتبارات استفاده کنند.

وی اضافه کرد: استان ها باید برای اولویت های فرهنگی خود پروژه تعریف کنند تا بر اساس آن بودجه دریافت کنند و این اثربخش است.

خسروپناه در ادامه با بیان اینکه امکانات و سرمایه محدود است و اولویت ما باید آموزش و پرورش باشد، اضافه کرد: این یک نکته کلیدی است که شورای فرهنگ عمومی باید قرارگاه فرهنگ عمومی شود تا کار عملیاتی تدبیر و مدیریت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه مهندسی فرهنگی چهارمحال و بختیاری تدوین شود

نقشه مهندسی فرهنگی چهارمحال و بختیاری تدوین شود