مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-25سياسي

تصویرسازی غلط از کشور مهم ترین ماموریت دشمنان انقلاب است


رییس مجمع بسیجیان استان کردستان گفت: اکنون مهم ترین ماموریت دشمنان تصویرسازی غلط و غیرواقعی از کشور است که در قالب جنگ نرم دنبال می کنند و سلاح آنها در این نبرد رسانه و فضای مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محرم وزیری عصر امروز در همایش جهاد تبیین که با حضور نخبگان بسیجی در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: روزها به خودی خود روز هستند اما بصیرت موجب برجسته سازی برخی روزها می شود که در تاریخ انقلاب زیاد است.

رییس مجمع بسیجیان استان کردستان با تبریک هفته بسیج، تصریح کرد:  بسیج زیباترین واژه و جلوه مردم سالاری دینی، نماد وفاداری و شرافت و پاسداری از ارزش های انقلاب و سرمایه بی بدیل به جای مانده از امام راحل است.

وزیری تصریح کرد: بسیج کلید طلایی حل مسائل کشور در برهه های حساس و قلعه مستحکم به گستره سرزمین مادری مان است که هر کس بنا به فراخور و تخصص خود در تحکیم فرهنگ و فضیلت و امنیت و معیشت در این وادی نقش آفرینی می کند.

وی اذعان کرد: خانواده بزرگ بسیجی گرفتار نان و نام نیست، نان را برای مردم و نام را برای کشور می خواهد و همین موجب شده که امام راحل آرزو می کردند او را با بسیجیان محشور کنند.

وزیری تصریح کرد: حاشیه امن گزینی و ولنگاری مدیریتی در بسیج جایی ندارد بلکه هر چه در وجود بسیج هست، فضایل اخلاقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویرسازی غلط از کشور مهم ترین ماموریت دشمنان انقلاب است

تصویرسازی غلط از کشور مهم ترین ماموریت دشمنان انقلاب است