مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-19سياسي

ایروانی: آمریکا مسؤول همه جنایات رژیم صهیونیستی است


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل آمریکا را مسؤول همه جنایات رژیم صهیونیستی خواند و گفت که هیچ فرد، گروه و کشوری به دستور ایران عمل نمی کند و ما مسؤول رفتار کسی در منطقه نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران به سازمان ملل متحد امیرسعید ایروانی روز دوشنبه 27 آذر ماه در نشست شورای امنیت سازمان ملل تحت عنوان عدم اشاعه: اجرا قطعنامه 2231 شورای امنیت (2015) طی سخنانی گفت: از زمان نشست قبلی شورا، جمهوری اسلامی ایران به طور مداوم برای احیای برجام تلاش کرده است.

با این وجود، علیرغم حسن نیت و تلاش ما، طرف های دیگر تاکنون هیچ گام ملموسی برنداشته اند.

نه ایالات متحده و نه E3/EU صادقانه و مصمم به پایان دادن به عدم اجرای قابل توجه تعهدات خود تحت برجام و قطعنامه 2231 نیستند.

وی افزود: آنها با نادیده گرفتن عمدی دلایل اصلی وضعیت فعلی برجام، تلاش کردند تا روایت را تغییر دهند، جای قربانی و مقصر را تغییر دهند، کمپین اطلاعات نادرست به راه بیندازند و وارد بازی مخرب سرزنش کردن طرف دیگر شوند.

ایروانی با ذکر این نکته که طرفی که از برجام خارج شد، آمریکاست نه ایران، خاطرنشان کرد: ایران تنها یک سال کامل پس از خروج ایالات متحده از خروج آمریکا و ناتوانی اتحادیه اروپا/E3 در متقاعد کردنش برای بازگشت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایروانی: آمریکا مسؤول همه جنایات رژیم صهیونیستی است

ایروانی: آمریکا مسؤول همه جنایات رژیم صهیونیستی است