مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:352023-11-25بين الملل

مقام سابق کنست: در اتکا به سیاست دفاعی اشتباه راهبردی مرتکب شدیم


رییس سابق کمیسیون خارجی و امنیت پارلمان رژیم صهیونیستی تاکید کرد، اشتباه راهبردی این رژیم در این است که بر سیاست دفاعی تکیه کرده، اراده پاسخگویی را از دست داده و دشمن را رها کرده تا زمان آغاز جنگ را او تعیین کند.

- رییس سابق کمیسیون خارجی و امنیت پارلمان رژیم صهیونیستی تاکید کرد، اشتباه راهبردی این رژیم در این است که بر سیاست دفاعی تکیه کرده، اراده پاسخگویی را از دست داده و دشمن را رها کرده تا زمان آغاز جنگ را او تعیین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تزِوی هاوزر ، رییس سابق این کمیسیون در گفت وگو با شبکه کان گفت، اشتباه راهبردی در این است که می بایست شهروندان بخشی از این جنگ می بودند، اما دیدگاه فقط دفاعی بود و آنها تنها نقش دفاعی داشتند.

وی افزود، دیدگاه دفاعی در لایه های دفاع موشکی، در دیواری که میلیاردها هزینه داشت، در پناهگاه ها با هزینه میلیاردی و در تخلیه شهرک ها بلافاصله پس از یک حادثه مسلحانه و در آوارگان نمود داشت.

هاوزر گفت: ما اراده پاسخگویی را از دست داده ایم، تمایل به درگیری با دشمن را از دست داده ایم، اراده حمله ناگهانی را از دست داده ایم و هر بار در 15 سال گذشته به دشمن این امکان را داده ایم که برای آغاز جنگ حتی هفت اکتبر تاریخ تعیین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق کنست: در اتکا به سیاست دفاعی اشتباه راهبردی مرتکب شدیم

مقام سابق کنست: در اتکا به سیاست دفاعی اشتباه راهبردی مرتکب شدیم