مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-16بين الملل

دیدار باقری و قائم مقام وزارت خارجه عربستان در پکن


معاون سیاسی وزارت امور خارجه و قائم مقام وزارت خارجه عربستان در پکن دیدار و ضمن مرور روند همکاری ها در 9 ماه گذشته، بر توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ولید بن عبدالکریم الخریجی قائم مقام وزارت امور خارجه عربستان سعودی در حاشیه نخستین نشست کمیته مشترک ایران، عربستان و چین عصر روز جمعه 24 آذرماه در پکن دیدار و گفت وگو کردند.

دو طرف در این دیدار با مرور روابط دوجانبه و روند پیشرفت همکاری ها طی 9 ماه گذشته از استمرار رایزنی ها در سطوح عالی و کاری و در موضوعات مورد علاقه طرفین استقبال کرده و بر افزایش تعاملات دوجانبه تأکید کردند.

  طرفین در این دیدار بر توقف هرچه سریع تر حملات رژیم صهیونیستی به غزه و لزوم کمک رسانی فوری به مردم مظلوم فلسطین تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نخستین نشست کمیته سه جانبه ایران، چین و عربستان سعودی در سطح معاونان وزرای خارجه روز جمعه در پکن برگزار شد.

خبرگزاری عربستان سعودی (واس) پیش از این خبر داده بود که علی باقری معاون سیاسی ، ولید بن عبدالکریم الخریجی معاون وزیر خارجه عربستان سعودی و دنگ لی معاون وزیر امور خارجه چین در این نشست درباره پیگیری توافق پکن که اسفند سال گذشته بین ایران و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار باقری و قائم مقام وزارت خارجه عربستان در پکن

دیدار باقری و قائم مقام وزارت خارجه عربستان در پکن