گزارش جمعه سیاه 1402 تپسل منتشر شد: نمایش 10 میلیارد تبلیغ در هفت روزبراساس گزارش تپسل از بلک فرایدی بلک فرایدی نشان می دهد فروشگاه های اینترنتی، آرایشی و بهداشتی و BNPLها بیشترین سهم تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص داده اند و وب سایت های مربوط به زنان، - گزارش جمعه سیاه 1402 تپسل منتشر شد: نمایش 10 میلیارد تبلیغ در هفت روز براساس گزارش تپسل از بلک فرایدی بلک فرایدی نشان می دهد فروشگاه های اینترنتی، آرایشی و بهداشتی و BNPLها بیشترین سهم تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص داده اند و وب سایت های مربوط به زنان، خبری و ورزشی بیشترین سهم نمایش تبلیغات دیجیتال را داشته اند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تپسل ، گزارش جمعه سیاه 1402 تپسل با ارائه ترندها، محبوب ترین ها و بیشترین هزینه کردها منتشر شد. براساس این گزارش، تنها طی هفت روز، 10 میلیارد تبلیغ در فضای مجازی به نمایش درآمده است؛ یعنی به طور متوسط روزانه 1. 4 میلیارد تبلیغ در فضای دیجیتال منتشر شده است. آن طور که در گزارش تپسل آمده، فروشگاه های اینترنتی ، آرایشی بهداشتی و مالی (BNPL) کسب وکارهایی هستند که بیشترین سهم تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص داده اند. همچنین وب سایت های مرتبط با بانوان، وب سایت های ورزشی و خبری بیشترین سهم نمایش تبلیغات دیجیتال را داشته اند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |