مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-06سياسي

تاکید فرمانده نیروی زمینی ارتش بر تامین مسکن نیروها قبل از بازنشستگی


فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه ساخت مسکن برای نیروهای مسلح از اوامر مقام معظم رهبری است، افزود: تکلیف داریم که بی درنگ تلاش و کوشش کنیم تا برابر این اوامر، - ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه ساخت مسکن برای نیروهای مسلح از اوامر مقام معظم رهبری است، افزود: تکلیف داریم که بی درنگ تلاش و کوشش کنیم تا برابر این اوامر، نیروهای مسلح قبل از بازنشستگی به داشتن یک واحد مسکونی اطمینان حاصل کنند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، امروز چهارشنبه، 15 آذر در حاشیه بازدید از پروژه 720 واحدی کارکنان ارتش در بیرجند، در جمع خبرنگاران افزود: طرح آمایش سرزمینی جدید برای منطقه جنوب شرق کشور شروع شده و در آمایش جدید نیروهای مسلح نگاه به منطقه خراسان جنوبی ویژه است که در حال محقق کردن آن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: پیش از این لشکر عملیاتی 30 ارتش از گرگان در خراسان جنوبی مستقر شد و در پی آن تیپ 258 متحرک هجومی هم به بیرجند منتقل خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: بر حسب نیاز یگان های پهپادی و موشکی نیز استقرار پیدا کرده یا در حال استقرار است و با این استقرار و آمایش جدید، امنیت منطقه و مرز تقویت می شود.

وی از ارتقای توان دفاعی و نظامی در شرق کشور با استقرار گروه پهپادی و یگان موشکی خبر داد و گفت: نیروی زمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرمانده نیروی زمینی ارتش بر تامین مسکن نیروها قبل از بازنشستگی

تاکید فرمانده نیروی زمینی ارتش بر تامین مسکن نیروها قبل از بازنشستگی