مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-08سياسي

رقابت 7950سرباز ماهر در مرحله دوم مسابقات مهارتی سربازان


مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل از رقابت 7950 سرباز ماهر در مرحله دوم مسابقه مهارتی کارکنان وظیفه خبر داد.

- مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی امروز جمعه 17 آذرماه 1402 در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مسابقات مهارتی سربازان اظهار داشت: امسال اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه به عنوان رویداد سال 1402 مهارت آموزی نیروهای مسلح با شعار سربازان ماهر، پنجه های کارآمد و اشتغال مؤثر آغاز شد.

مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: در این مسابقه چند هدف عمده از جمله شناسایی استعدادهای برتر، استانداردسازی مجتمع های آموزشی، توانمند سازی استعدادهای برتر و ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه در این مسابقات قصد داریم استعدادهای برتر را کشف و توانمندشان کنیم گفت: طبق برنامه قرار بر این بود که این مسابقات در 4 سطح یگان، استان، سازمان و کشوری برگزار شود که دو مرحله شهرستانی و استانی به اتمام رسیده است؛ تا قبل از مرحله چهارم رقابت های ما درون سازمانی است و در مرحله کشوری مسابقه بین سازمان های نیروهای مسلح برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 7950سرباز ماهر در مرحله دوم مسابقات مهارتی سربازان

رقابت 7950سرباز ماهر در مرحله دوم مسابقات مهارتی سربازان