مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-04سياسي

نیروهای مقاومت حماسه هایی در عرصه های جهانی آفریدند


مشاور تقریب مذاهب رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز نیروهای مقاومت حماسه هایی در عرصه های جهانی آفریدند که دشمن را مجبور به اعتراف کرده تا به ضعف خودشان و توان ما اعتراف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین سیدحامد علم الهدی امروز در مراسم معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بازنشستگی به این معنا نیست که افراد از کار منفصل شوند، بنابراین باید از تجربیات رییس اسبق دانشگاه آزاد در فضای علمی استفاده شود.

مشاور تقریب مذاهب رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه امروز مهم ترین موضوع جهان اسلام، مسئله غزه و طوفان الاقصی است، گفت: اولویت اول جهان اسلام طوفان الاقصی است.

علم الهدی بیان کرد: امروز دشمن با طوفان الاقصی آسیب دیده و این حماس، حزب الله و انصارالله هستند که به نیابت از ایران می جنگند.

حجت الاسلام علم الهدی بیان کرد: حمایت ما از نیروهای مقاومت افتخار است، امروز نیروهای مقاومت حماسه هایی در عرصه های جهانی آفریدند که دشمن را مجبور به اعتراف کرده تا به ضعف خودشان و توان ما اعتراف کنند.

وی گفت: جبهه مقاومت ایستادگی می کند و در این راه موفق است، این نظام هم به برکت نیروهای جوان و هوشمند سرافراز است و پرچم اسلام را در دنیا به اهتزاز در آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مقاومت حماسه هایی در عرصه های جهانی آفریدند

نیروهای مقاومت حماسه هایی در عرصه های جهانی آفریدند