مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-05سياسي

توانمندسازی هنرمندان در آفرینش آثار دینی در سایه «مکتب هنر رضوی»


​مدیر عامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی گفت: توانمندسازی هنرمندان در آفرینش آثار دینی، اصلاح مصرف فرهنگی جامعه بر بنیاد آموزه های معرفت دینی و در نهایت تقویت گفتمان زیارت از برنامه های این موسسه است تا در راستای زندگی به سبک رضوی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازآستان نیوز، امیر مهدی حکیمی مدیر عامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی این نگاه و اقدام را مبتنی بر رویکردهای پژوهشی این موسسه بیان کرد: مهمترین اقدامات پژوهشی مجموعه موسسه آفرینش های هنری، توجه و مطالعه در راستای شکل گیری مکتب هنر رضوی است.

وی افزود: مکتب هنر رضوی محور فعالیت های گوناگون مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی است که در ذیل آن مأموریت های موسسه از جمله تولید آثار هنری ذیل برند تجاری مهر تبیین می شود.

استفاده از ظرفیت های علمی دانشجویان و استادان حکیمی عنوان کرد: یکی از مهمترین اتفاقات در راستای تحقق برنامه های پژوهشی مکتب هنر رضوی استفاده از ظرفیت علمی دانشجویان و مراکز هنری است که در این راستا با دانشگاه های هنر تهران، تربیت مدرس و جهاد دانشگاهی تهران تفاهم نامه همکاری منعقد کرده ایم.

توانمندسازی هنرمندان در آفرینش آثار دینی مدیر عامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی اظهار کرد: توانمندسازی هنرمندان در آفرینش آثار دینی، اصلاح مصرف فرهنگی جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی هنرمندان در آفرینش آثار دینی در سایه «مکتب هنر رضوی»

توانمندسازی هنرمندان در آفرینش آثار دینی در سایه «مکتب هنر رضوی»