مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-09سياسي

موزه دیجیتال آستان قدس رضوی؛ معرفی نفایس موزه ای به جهانیان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  موزه دیجیتال آستان قدس رضوی با دیجیتال سازی آثار و فضا های نمایشی و به کارگیری جدیدترین فناوری های دیجیتالی، - موزه دیجیتال آستان قدس رضوی؛ معرفی نفایس موزه ای به جهانیان در عصر اینترنت و پیشرفت فناوری امروز، موزه های دیجیتال نیز در کنار کتابخانه های دیجیتال در حال راه اندازی و توسعه هستند.

این امر در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نیز انجام شده تا جایی که اکنون نه تنها شاهد حضور پرشور بازدیدکنندگان زائر و مجاور در موزه های متنوع این آستان مقدس در حرم مطهر حضرت رضا (ع) هستیم بلکه موزه دیجیتال آستان قدس رضوی نیز توانسته دوستداران فرهنگ و تاریخ اسلامی- ایرانی را از گوشه و کنار جهان در بستر مجازی مجذوب این موزه ها کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  موزه دیجیتال آستان قدس رضوی با دیجیتال سازی آثار و فضا های نمایشی و به کارگیری جدیدترین فناوری های دیجیتالی، تلاش می کند تا برای مخاطبان بدون محدودیت جغرافیایی و زمانی از طریق بستر های فضای مجازی دسترس پذیری ایجاد کند.

در ادامه با چگونگی راه اندازی این موزه دیجیتال و دیگر خدمات موزه ای سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در بستر مجازی آشنا شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه دیجیتال آستان قدس رضوی؛ معرفی نفایس موزه ای به جهانیان

موزه دیجیتال آستان قدس رضوی؛ معرفی نفایس موزه ای به جهانیان