مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-09سياسي

74 هکتار از اراضی شهرستان شاهرود درختکاری شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از درختکاری در 74 هکتار از عرصه های منابع طبیعی شهرستان شاهرود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، جعفر مرادی حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به درختکاری در 74 هکتار عرصه منابع طبیعی شهرستان شاهرود، گفت: این امر در راستای اجرای طرح زراعت چوب و همچنین توسعه فضای سبز اجرا شده است.

وی در مراسم شروع طرح مردمی کاشت درخت در شهرستان شاهرود که با غرس نهال زراعت چوب در 74 هکتار از عرصه های منابع طبیعی در شرکت سیمان شهرستان شاهرود که با مشارکت همیاران طبیعت، تشکل های مردمی، جمعیت هلال احمر و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان برگزار شد.

ضمن بیان اینکه برای اجرای طرح پویش کویر سبز همراهی همه بخش ها لازم است، ابراز داشت: با مشارکت بخش صنایع و معادن می توان شاهد توسعه فضای سبز، سرسبزی و آبادانی استان سمنان باشیم.

وی ضمن بیان اینکه خوشبختانه استان سمنان مشارکت کنندگان خوبی برای توسعه و کشت زراعت چوب دارد، افزود: نمونه خوب آن را می توان آن درختکاری 74 هکتار از عرصه های منابع ملی حاشیه شرکت سیمان شاهرود اشاره داشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بابیان اینکه یکی از زیر پروژه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت موضوع زراعت چوب است، ابراز داشت: این ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 هکتار از اراضی شهرستان شاهرود درختکاری شد

74 هکتار از اراضی شهرستان شاهرود درختکاری شد