مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-06اجتماعي

باد و باران در راه قزوین


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: فردا در برخی مناطق، بارش باران و احتمال رعدوبرق و وزش باد را خواهیم داشت، البته این بارش ها چندان زیاد نیستند، - ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: فردا در برخی مناطق، بارش باران و احتمال رعدوبرق و وزش باد را خواهیم داشت، البته این بارش ها چندان زیاد نیستند، روز شنبه موجی از آسمان استان عبور می کند که در ساعات بعدازظهر آن روز ناپایداری هایی را برای برخی مناطق به صورت بارش باران با احتمال رعدوبرق و وزش باد سبب خواهد شد.

مریم بهروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خروجی مدل های هواشناسی نشان می دهد برای امروز 15 آذر ماه، جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی را خواهیم داشت.

وی در ادامه خاظرنشان کرد: با توجه به این پایداری و سکون جو، احتمال انباشت آلاینده های جوی در مناطق صنعتی و پرتردد استان پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: برای فردا 16 آذر ماه، با گذر امواج از سطح منطقه، افزایش ابر را خواهیم داشت که در پاره ای از مناطق سبب بارش باران با احتمال رعدوبرق و وزش باد خواهد شد، البته این بارش ها چندان زیاد نیستند و بیشتر جهت تهویه هوا خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد و باران در راه قزوین

باد و باران در راه قزوین