مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-18سياسي

فضا برای بازنگری مسائل اخلاقی و ارزشی دنیا فراهم شده است


رییس دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه شاهد شکل گیری تغییرات بنیادی در بین جوانان غربی هستیم، گفت: فضا برای بازنگری مسائل خلاقی و ارزشی دنیا فراهم شده است.

- رییس دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه شاهد شکل گیری تغییرات بنیادی در بین جوانان غربی هستیم، گفت: فضا برای بازنگری مسائل خلاقی و ارزشی دنیا فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی امروز در مراسم بزرگداشت استاد شهید دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه که امروز در دانشکده الهیات دانشگاه تهران در حال برگزاری است، تاکید کرد: شاید شرایط و فضایی که امروز ما در آن قرار داریم و مسائلی که شاهد آن هستیم تهدیدهای فراوانی را برای ما ایجاد کرده است؛ اگر چه نمی توانیم فرصت های بزرگ آن را نیز نادیده بگیریم؛ اما یقینا نقش و مسئولیت اساتید در این شرایط بسیار با اهمیت است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که بخش زیادی از بچه های ما مخاطب جریان رسانه های عمومی نیستند و بر خلاف آنچه که تصور می کنیم همه داده ها و اطلاعات در اختیار آنها قرار نمی گیرد؛ حتی ممکن است عده ای مخاطب رسانه هایی باشند که جریان مسئله ساز و شبهه افکن در آن فعال است و حکمرانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضا برای بازنگری مسائل اخلاقی و ارزشی دنیا فراهم شده است

فضا برای بازنگری مسائل اخلاقی و ارزشی دنیا فراهم شده است