مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-11اقتصادي

عمر ماشین آلات راهداری بوشهر، 10 سال جوان تر از میانگین کشوری


رییس اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: متوسط عمر ماشین آلات راهداری بوشهر 15 سال است که حدود 10 سال از میانگین کشوری جوانتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد کره بندی رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در رابطه با این خبر، اظهار داشت: 198 دستگاه ماشین آلات با هدف اجرای طرح راهداری زمستانه در استان، آماده سازی شده است.

وی ادامه داد: در آستانه فصل زمستان و پیش بینی وقوع بارندگی، ناوگان ماشین آلات این اداره کل آماده انجام عملیات زمستانه در مسیرهای اصلی و فرعی است.

کره بندی افزود: از مجموع ماشین آلات آماده شده، 88 دستگاه ماشین آلات سنگین، 100 دستگاه نیمه سنگین و 60 دستگاه ماشین آلات سبک بوده که برای روان سازی جاده ها در طرح راهداری زمستانه آماده و نوسازی شده است.

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای بوشهر یادآور شد: از ابتدای سال جاری برای نوسازی ناوگان ماشین آلات و آمادگی برای راهداری زمستانه بیش از 180 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کره بندی درخصوص اقدامات صورت گرفته برای افزایش ماشین آلات راهداری استان، اضافه کرد: یک دستگاه جرثقیل 10 تنی برای استان و یک دستگاه لودر پنج تنی برای شهرستان دیلم جمعا به ارزش 85 میلیارد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر ماشین آلات راهداری بوشهر، 10 سال جوان تر از میانگین کشوری

عمر ماشین آلات راهداری بوشهر، 10 سال جوان تر از میانگین کشوری