مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-10سياسي

دپارتمان های تخصصی جهاد دانشگاهی آماده ارائه خدمات پژوهشی و آموزشی هستند


دپارتمان های تخصصی جهاد دانشگاهی آمادگی ارائه خدمات پژوهشی و آموزشی هستند.

- ایسنا/هرمزگان رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: دپارتمان های تخصصی جهاد دانشگاهی آمادگی ارائه خدمات پژوهشی و آموزشی هستند.

احمد زاهری، امروز (نوزدهم آذرماه)، در دیدار با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های هرمزگان، پژوهش و آموزش را از جمله مهم ترین ماموریت های جهاد دانشگاهی دانست و اظهار کرد: از ابتدای شکل گیری جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی، اقدامات علمی و پژوهشی بزرگی در کشور رقم خورد.

وی، با بیان این نکته که پژوهشگران جهاد دانشگاهی در حال فعالیت روی مسائل و چالش های استان هرمزگان هستند، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی این توانایی را دارد به نیازهای پژوهشی نهادها و دستگاه های مختلف که سایر بخش ها به آن ورودی نمی کنند، پاسخ دهد.

رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان، با اشاره به اهمیت آموزش در افزایش بهره وری، بیان کرد: آمادگی ارائه آموزش توسط دپارتمان های تخصصی جهاد دانشگاهی به جامعه هدف سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های هرمزگان وجود دارد.

زاهری افزود: در آینده تفاهم نامه ای برای هم افزایی ظرفیت ها و تقویت تعاملات میان جهاد دانشگاهی هرمزگان و سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های هرمزگان منعقد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپارتمان های تخصصی جهاد دانشگاهی آماده ارائه خدمات پژوهشی و آموزشی هستند

دپارتمان های تخصصی جهاد دانشگاهی آماده ارائه خدمات پژوهشی و آموزشی هستند