مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-28پزشكي

آب شرب البرز مورد تأیید شبکه بهداشت و محیط زیست است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز با اشاره به آزمایش سلامت آب شرب روستایی و شهری البرز، گفت: آب شرب البرز مورد تأیید شبکه بهداشت و سازمان محیط زیست است.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز با اشاره به آزمایش سلامت آب شرب روستایی و شهری البرز، گفت: آب شرب البرز مورد تأیید شبکه بهداشت و سازمان محیط زیست است.

حمیدرضا نامداری در پاسخ به شبهات کیفیت آب توزیعی در شبکه آب شهری و روستایی، اطمینان داد که سلامت آب شرب استان مورد تایید آزمایشگاه مرجع و معتمد کشوری آبفای البرز و شبکه بهداشت و سازمان محیط زیست است و مردم با خیال راحت آن را بنوشند.

وی تعداد نمونه برداری آب در شبکه توزیع در شش ماهه نخست امسال را 10 هزار و 192 مورد و آن را 31 درصد فراتر از مدت مشابه سال قبل عنوان کرد و افزود: نمونه برداری های کنترل کیفی آب اعم از باکتریولوژی، فیزیکی شیمیایی، فلزات سنگین، مواد آلی، سموم و مواد جانبی گندزدا در تمام 24 ساعت شبانه روزی و از تمام نقاط مختلف استان انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آبفای البرز، وی در خصوص وجود املاح یا شن و ماسه در برخی از خیابان ها تصریح کرد: وجود املاح در آب نه تنها برای بدن انسان مضر نیست، بلکه لازم و مفید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب البرز مورد تأیید شبکه بهداشت و محیط زیست است

آب شرب البرز مورد تأیید شبکه بهداشت و محیط زیست است